Stavy objednávok s ktorými sa môžete stretnúť pri nákupoch na našich stránkach

Stavy objednávky a jeho vysvetlenia a jednotlivé kroky

Spracováva sa

Objednávka bola prijatá a naší pracovníci, kontrolujú náležitosti objednávky a dostupnosť tovaru na sklade.

Čaká na doskladnenie

Ak tovar nieje skladom a je v stave doskladňovania. Zvyčajne je zákazník informovaný o tejto skutočnosti, emailom alebo telefonicky. Doba vyskladňovania je rôzna a záleží od typu tovaru. Táto doba je zákazníkovi komunikovaná.


Čaká na platbu

V prípade voľby platby prevodom, čakáme na príjem platby na účet. Akonáhle je platba viditeľná balík je odoslaný.

Čaká na klientovu odpoveď

V prípade že chýbajú niektoré náležitosti objednávky (údaje klienta) alebo samotný tovar nieje skladom. Zákazník kontaktovaný, buď telefonicky alebo emailom a oboznámený o situácii.

Čaká na odoslanie

Objednávka je korektná,skontrolovaná, tovar je zabalený a pripravený na expedovanie.

Čaká na vrátenie

V prípade, ak bol zákazníkovi zaslaný tovar na skúšku, výmenu alebo tovar s ktorým nieje spokojný. Zákazník je povinný tento vrátiť späť na korešpondenčnú adresu.

Čiastočne odoslaná

Ak zásielka nieje kompletná ( tovar nieje skladom) a klient si vyžiada zaslanie tovaru ktorý je dostupný skladom, zásielka je čiastočne odoslaná. Samozrejme zvyšný tovar je expedovaný neskôr a to náš náklad hneď po vyskladnení.

Odoslaná

Zásielka bola odoslaná adresátovi. Zásielka bola podaná na pošte na adresu uvedenú v objednávke.

Úspešne Ukončená

Zásielka bola vyexpedovaná klientovi a čakáme na platbu v prípade dobierky. Ak bola uhradená vopred, objednávka sa považuje za vybavenú

Sledovanie objednávok

Je možné sledovať stav objednávky a to dvoma spôsobmi. Buď je to cez zrýchlené vyhľadávanie stavu na tomto odkaze SLEDOVANIE OBJEDNÁVNKY alebo priamo po prihlásení vo vašom KONTE.

Zrušená

Ak sa klient rozhodne o predčasné zrušenie objednávky alebo ak tovar už nieje skladom. Zákazník býva zvyčajne kontaktovaný, buď telefonicky alebo emailom a po dohode je objednávka zrušená.

Zásielka vrátená

Ak je tovar reklamovaný a vrátený z dôvodu reklamácie späť k nám.

Reklamácia

Zásielka bola vrátená a je v reklamačnom konaní avšak najdlhšie 30 dní. Zákazník je kontaktovaný a informovaný o ďalšom postupe.

Pridaj komentár