Stavy objednávok s ktorými sa môžete stretnúť pri nákupoch na našich stránkach

Stavy objednávky a jeho vysvetlenia a jednotlivé kroky

Čaká na spracovanie

Objednávka bola prijatá a úspešne bola registrovaná v systéme, objednávka je zaradená a pripravená na vybavenie. Čaká kým si na nej začne pracovať jeden z našich zamestnancov.

Spracováva sa

Objednávka bola prijatá a naší pracovníci, kontrolujú náležitosti objednávky a dostupnosť tovaru na sklade.

Čaká na doskladnenie

Ak tovar nieje skladom a je v stave doskladňovania. Zvyčajne je zákazník informovaný o tejto skutočnosti, emailom alebo telefonicky. Doba vyskladňovania je rôzna a záleží od typu tovaru. Táto doba je zákazníkovi komunikovaná.

Čaká na platbu

V prípade voľby platby prevodom, čakáme na príjem platby na účet. Akonáhle je platba viditeľná balík je odoslaný.

Čaká na klientovu odpoveď

V prípade že chýbajú niektoré náležitosti objednávky (údaje klienta) alebo samotný tovar nieje skladom. Zákazník kontaktovaný, buď telefonicky alebo emailom a oboznámený o situácii.

Čaká na odoslanie

Objednávka je korektná,skontrolovaná, tovar je zabalený a pripravený na expedovanie.

Čaká na vyzdvihnutie

V prípade, že je zásielka zasielaná kuriérom a čaká na vyzdvihnutie kuriérom.

Čaká na vyzdvihnutie kuriérom

Zásielka je pripravená a zabalená a čaká na vyzdvihnutie kuriérom.

Vyzdvihnutá kuriérom

Zásielka bola odovzdaná kuriérovi a bude doručená do 24 hodín klientovi. Stav zásielky a jej pohyb je možné kontrolovať na telefónom čísle 18108. Číslo zásielky vám vieme zaslať na požiadanie, ale pre vás zistíme stav a miesto zásielky.

Dodané kuriérom

Klient bude kontaktovaný kuriérom a následne bude zásielka odovzdaná. Akonáhle je zásielka prevzatá klientom je stav je sa zmení na “Dodané kuriérom”.

Čaká na vrátenie tovaru

V prípade, ak bol zákazníkovi zaslaný tovar na skúšku, výmenu alebo tovar s ktorým nieje spokojný. Zákazník je povinný tento vrátiť späť na korešpondenčnú adresu.

Čiastočne odoslaná:

Ak zásielka nieje kompletná ( tovar nieje skladom) a klient si vyžiada zaslanie tovaru ktorý je dostupný skladom, zásielka je čiastočne odoslaná. Samozrejme zvyšný tovar je expedovaný neskôr a to náš náklad hneď po vyskladnení.

Odoslaná

Zásielka bola odoslaná adresátovi. Zásielka bola podaná na pošte na adresu uvedenú v objednávke.

Odoslaná vzorka

Na požiadanie zákazníka sme zaslali vzorku na otestovanie a preskúšanie. Táto vzorka je neskôr buď vyfakturovaná alebo zákazníkom vrátená späť. Spiatočné poštovné je hradené zákazníkom.

Úspešne Ukončená

Zásielka bola doručená klientovi a platba za tovar dorazila na účet www.uspornaziarovka.sk

Zrušená

Ak sa klient rozhodne o predčasné zrušenie objednávky alebo ak tovar už nieje skladom. Zákazník býva zvyčajne kontaktovaný, buď telefonicky alebo emailom a po dohode je objednávka zrušená.

Zásielka vrátená

Ak je tovar reklamovaný a vrátený z dôvodu reklamácie späť k nám.

Reklamácia

Zásielka bola vrátená a je v reklamačnom konaní avšak najdlhšie 30 dní. Zákazník je kontaktovaný a informovaný o ďalšom postupe.


Pridaj komentár